Alle contactgegevens
Indien u uw antwoord niet kan terugvinden in onze Veelgestelde vragen rubriek, dan kan u contact opnemen met één van onderstaande instanties.
Veelgestelde vragen voor Consumenten, klik hier.
Veelgestelde vragen voor Bedrijven, hier hier.
Do Not Call Me vzw (DNCM vzw)
Raketstraat 50, 1130 Brussel
Ondernemingsnummer : BE 0631 775 252
RPR Brussel
Website: www.dncm.be - mail: dncm@dncm.be
Economische Inspectie
Voor het indienen van een klacht, surf naar Consumer Connect,kies de themapagina "Reclame en verkooptechnieken - Ongewenste reclame''
of vul online het contactformulier in.
Centrale Nummer Databank in België vzw
Website: www.centralnumberdatabase.be
Registratie, schrapping, controle van UW oproepnummer: 02 882 19 75
Contacteer ons
Ik wil mijn nummer registreren op de Bel Me Niet Meer lijst
U kunt uw oproepnummer registreren door via het betreffende oproepnummer te bellen naar het nummer 02 882 19 75. Vervolgens volgt u de instructies die u tijdens de oproep worden meegedeeld. Let op, u moet met het oproepnummer bellen dat u wenst te registreren.
De registratie is gratis. De oproep naar het 02 882 19 75 nummer wordt zoals elke nationale oproep door uw operator aangerekend of is in uw telefoonabonnement inbegrepen.
Ik wil controleren of mijn nummer op de Bel Me Niet Meer lijst staat
U kunt controleren of uw oproepnummer op de lijst staat, door via het betreffende oproepnummer te bellen naar het nummer 02 882 19 75. Vervolgens volgt u de instructies die u tijdens de oproep worden meegedeeld. Let op, u moet met het oproepnummer bellen dat u wenst te controleren.
De registratie is gratis. De oproep naar het 02 882 19 75 nummer wordt zoals elke nationale oproep door uw operator aangerekend of is in uw telefoonabonnement inbegrepen.
Ik sta op de Bel Me Niet Meer lijst, maar ik word nog steeds gebeld
Het spijt ons om dit te horen.
Als u nog steeds ongewenste telefoontjes ontvangt, kunt u een klacht indienen bij de Economische Inspectie.
Dit kan:
Schriftelijk
Contactgegevens Economische Inspectie:
SPF Economie Algemene Directie Economische Inspectie
Dienst Meldpunt
Koning Albert II-laan, 16
1000 BrusselOnline
Meldpunt België kies rubriek "Vervelende telefoontjes"
Ik heb een klacht
Wordt u nog steeds gebeld, dan kan u best een klacht indienen bij de Economische Inspectie.
Dit kan:
Schriftelijk
Contactgegevens Economische Inspectie:
SPF Economie Algemene Directie Economische Inspectie
Dienst Meldpunt
Koning Albert II-laan, 16
1000 BrusselOnline
Meldpunt België kies rubriek "Vervelende telefoontjes"
Ik wens mijn bedrijf in regel te stellen met de Bel Me Niet Meer wetgeving
Indien u uw bedrijf in regel wenst te stellen met de wetgeving, kan u via onderstaande link uw bedrijf registreren en de Bel Me Niet Meer lijst aankopen. Klik hier om uw account aan te maken.
Ik heb een andere vraag
Indien u uw vraag over de registratie, schrapping of controle van registratie in de Bel Me Niet Meer lijst of over uw oproepnummer of de Centrale Nummer Databank niet in de Veelgestelde vragen rubriek kan terugvinden, kunt u steeds uw vraag aan uw telecomoperator voorleggen. De contactgegevens van uw telecomoperator vindt u op uw factuur of op de website van de operator.
Indien u informatie wenst over de Bel Me Niet Meer lijst kunt u de website www.dncm.be raadplegen.